Για κάποιο λόγο, οι Millennials προτιμούν την πίτσα γιατί μοιάζει ωραία στο Instagram

Είμαστε μια γενιά μπερδεμένη και πλήρως εξαρτημένη από την τεχνολογία. Η πίτσα, φυσικά, δεν θα γλίτωνε από αυτή.

Το να σου αρέσει κάτι ενώ πριν έχει προηγηθεί η απαραίτητη εξέταση των ματιών σου, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Η εξωτερική εμφάνιση, από αρχαιοτάτων χρόνων, έχει τον κυρίαρχο λόγο και ρόλο στις προτιμήσεις μας. Το να σου αρέσει όμως η πίτσα γιατί φωτογραφίζεται ωραία στο Instagram, πάει πολύ. Είναι υπερβολικό και άδικο, θα λέγαμε, ιδίως για το συγκεκριμένο φαγητό που είχε και έχει τη δική του ιστορία. Αυτά δεν είναι λόγια του αέρα ή δική εκτίμηση, αλλά επίσημα στοιχεία ενός poll.

Οι νέοι, λέει, δείχνουν την αγάπη τους στο ιταλικό φαγητό όχι για την κόκκινη σάλτσα, το τυρί ή τη μυρωδιά του, αλλά για την εικόνα του και την ικανότητά του να φωτογραφίζεται εντυπωσιακά στο δημοφιλή μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Στο poll της Napolina, μιας εταιρείας τροφίμων, στο οποίο έλαβαν μέρος 2,000 ενήλικοι, μας γνωστοποίησε πως σχεδόν τα τρία τέταρτα των millennials, ηλικίας από 22 μέχρι 35 ετών, έχουν την ιταλική κουζίνα πρώτο στη λίστα με τις προτιμήσεις τους. Ο καθένας, ωστόσο, για διαφορετικούς λόγους.

Είναι «instagrammable», θα πουν στην OnePoll ένας στους δέκα. Κάποιοι, υποστήριξαν πως τους αρέσει γιατί η ιταλική κουζίνα γίνεται εύκολα «φανταχτερή». Η τέχνη, δηλαδή, απαιτεί θυσίες και αν οι φωτογραφίες μας απαιτούν κόκκινη σάλτσα και παρμεζάνα, θα τις έχουν. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, έχει να κάνει με το πόσες φορές «ποστάρει» ο μέσος millennial μια φωτογραφία τέτοιου περιεχομένου. Τρεις φωτογραφίες με μια μακαρονάδα ή πίτσα το μήνα, είναι η απάντηση. Η δεύτερη περίπτωση, δε, έχει την τιμητική της. Το 41% θεωρεί πως η πίτσα έχει την μεγαλύτερη απήχηση σε καρδούλες.

 

 

Που οδεύουμε φίλες και φίλοι millennials; Τελικά, τρώγεται και η οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου;

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×